De geschiedenis en kernwaarden van Faciliservices 

Faciliservices onderscheidt zich door betrokkenheid, een persoonlijke benadering en maatschappelijk verantwoord ondernemen. De mens staat altijd centraal en daarbij verliezen we het milieu zeker niet uit het oog.

Faciliservices komt voort uit Cleanbuilding

Cleanbuilding legde de basis voor Faciliservices. Dit schoonmaakbedrijf,  in 2005 gestart, is zeer betrokken bij zijn klanten.

“We helpen elkaar, en kunnen daarmee voor onze klanten de beste service garanderen”, aldus Rikkert Ouwerkerk, directeur Cleanbuilding.

We merkten bij onze klanten een groeiende behoefte
aan een totaalservice op facilitair gebied. Dit legde de basis voor Faciliservices.


“Onze klanten moeten zich kunnen richten op hun corebusiness. Dat kan alleen als de facilitaire randvoorwaarden kloppen. Momenteel is er een trend waarbij het aantal werkplekken afneemt, maar de kwaliteitseisen juist toenemen. Met Faciliservices

leveren we een waardevolle bijdrage aan die ontwikkeling”, zegt Egon van Dekken, directeur van Faciliservices.

Als integrale dienstverlener creëren wij een efficiënte,
hoogwaardige en bovenal comfortabele werkomgeving. In het kort: een volledige ontzorging op facilitair gebied. Of het nu gaat om receptiediensten, schoonmaakservices, handyman,
hostesses, catering, beveiliging, groenvoorziening, ongediertebestrijding of het verzorgen van een facilitydesk… Faciliservices faciliteert!

Onze Kernwaarden

Faciliservices is een flexibel bedrijf. Heb je vanmiddag plots extra personeel nodig? Bel direct en wij gaan ons best voor je doen. Verwacht je een wisselende bezetting nodig te hebben? Ook dat is geen probleem. Wij kennen al onze medewerkers persoonlijk.  Zo weten we wat we aan elkaar hebben. Onze medewerkers hebben goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder waardevolle cursussen. Hierdoor blijft iedereen zich ontwikkelen en is er altijd de bereidheid om dat stapje extra te zetten.

Een proactieve aanpak is in onze sector van groot belang. Is er een probleem? Waarschijnlijk weten wij het al en hebben we de oplossing al voor je paraat. Vaak had je hetzelf nog niet eens in de gaten.
Als bedrijf wil je gehoord worden. Je vraagt om de juiste service op de juiste plek. Alleen met haarfijne klantgerichtheid ontvang je precies wat je nodig hebt.

Het voelt bijna alsof ons team altijd al deel was van jouw bedrijf. Uiteindelijk draait het om plezier in je werk. Onze passie zet ons aan net dat beetje extra te geven. 

Hierdoor laten we de bedrijfsruimte net iets harder blinken en de koffie net wat lekkerder smaken.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Vandaag de dag zijn er geen excuses meer om niet milieuvriendelijk te werken. Maatschappelijk verantwoord ondernemen is
binnen de facilitaire dienstverlening van het grootste belang. Faciliservices levert graag een bijdrage aan verschillende MVO-projecten. Uiteraard maken wij zelf ook gebruik van een sociaal plan. Wij willen gelukkige werknemers, want dat werkt voor ons en voor jou.


Dit bereiken we onder meer door:

onze ISO 1400-certificatie, wat betekent dat we werken binnen de normen van het
    milieumanagementsysteem.
uitsluitend te werken met biologisch afbreekbare schoonmaakmiddelen. 
onze mensen te trainen om slim en duurzaam om te gaan met materialen, energie en
     afvalscheiding.
een deel van onze crew samen te stellen via het social return plan.